به گزارش ایرنا امام جمعه اسدیه در این آیین گفت: شهادت از جمله بالاترین نیکی ها در جامعه است و بالاتر از شهادت کار خیری وجود ندارد.
حجت الاسلام مصیب خزاعی افزود: شهدا زنده هستند و همه ما باید از روح شهدا کمک بگیریم، براساس روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) انبیا، علما و شهدا در روز قیامت انسان را شفاعت می کنند.
وی بیان کرد: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ کشور ماست و در این فتح مجموعه بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی براساس دستور امام راحل مبنی بر آزادسازی خرمشهر در کنار یکدیگر قرار گرفتند که باعث فتح خرمشهر شد.
امام جمعه اسدیه گفت: امروز همه باید در کنار یکدیگر قرار بگیریم و اتحاد و انسجام خود را به منصه ظهور برسانیم و شعار ما می توانیم را معنا و محقق کنیم.
وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان اسم جنگ را می برند ولی هیچ غلطی نمی توانند بکنند افزود: ما فرزندان آزادسازی خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی تواند در برابر اراده ما بکند.
حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: همچنان که در هشت سال دفاع مقدس همه قشرها در کنار یکدیگر قرار داشتند و با دفاع جانانه خود این جنگ نابرابر را پیروزی رساندند، امروز هم لازم است همه قشرها در برابر توطئه های مختلف دشمنان مقاومت کنیم تا پیروز شویم.
شهرستان درمیان 189 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.