به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی فاطمه آرامجو، هدف از برگزاری این انتخابات را ساختارمند کردن شورای روابط عمومی ها در قالب تشکیلات رسمی و به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی مطلوب ذکر کرد.
وی افزود: توانمندسازی روابط عمومی ها، ارتقای جایگاه سازمانی آنها، تقویت تعامل با رسانه ها و توسعه کمی و کیفی فعالیت های این حوزه از دیگر اهداف این انتخابات بود.
آرامجو یکی از اصلی ترین مشکلات حوزه روابط عمومی ها را نبود نگاه حرفه ای و استراتژیک به این حوزه دانست و تصریح کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها به عنوان مشاورین مدیران دستگاه ها برای ارایه خدمات مطلوب تر و اطلاع رسانی وسیع و وثیق به جامعه از راهبردهای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است.
بنابر این گزارش اولین دوره انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شد.
هفت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه شورای مدیران روابط عمومی استان، 2 نفر نیز به عنوان عضو علی البدل و یک نفر نیز بازرس با رای مستقیم مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی انتخاب شدند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.