به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی پیام محمد صادق معتمدیان با این سخن از رهبر معظم انقلاب آغاز شده است: 'روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نواقص دستگاه مربوط خود باشند.'
وی ادامه داد: امروزه ارکان جوامع بشری در تمامی عرصه ها بر زیرساختی کارآمد به نام 'علم ارتباطات' استوار است و به همین دلیل، عصر حاضر عنوان 'عصر ارتباطات' را به خود اختصاص داده است.
رئیس شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در جوامع امروزی، روابط عمومی ها به عنوان مشاور در کنار مدیران سازمان ها و موسسات به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت و ترسیم افق روشن برای آینده سازمان ها و جوامع، نقش و جایگاه ویژه ای دارد.
وی گفت: روابط عمومی حرفه ای و هوشمند به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین با استفاده از هنر، مهارت، دانش و تخصص می تواند فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع، وثیق و شفاف و نیز توسعه ارتباطات صمیمانه و اثربخش بین مردم و سازمان ها را فراهم آورد.
معتمدیان افزود: سازمان هایی در ارائه خدمات به مردم موفق تر خواهند بود که با استفاده از ظرفیت روابط عمومی های کنشگر، خلاق، موقعیت شناس و مخاطب محور و استفاده از ابزارهای صراحت، شفافیت، صداقت و صمیمیت و با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی و ارتباطی، به توسعه روابط مردمی و ترسیم فضایی امیدآفرین و اثربخش در جامعه اقدام نمایند.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اینک همزمان با 27 اردیبهشت ماه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات و روزنامه نگاری نوین - از مشاهیر بنام و فرهیخته خراسان جنوبی - و تبریک 'روز ارتباطات و روابط عمومی' به همه صاحبنظران، اساتید و فعالین این عرصه، امید است تلاشگران این حرفه کارآمد و حساس، با درک وظیفه خطیر روابط عمومی در شناسایی افکار عمومی، اطلاع رسانی و پاسخگویی شفاف به مردم، در تقویت ارتباطات بین دولت و ملت و ارتقاء روحیه امید و نشاط در جامعه و توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم تلاش کنند. توفیقات روزافزون همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.