به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید دادگر روز سه شنبه افزود: آذرماه سال گذشته سارقان با مراجعه به خیابان عدالت شهرستان بیرجند به یک واحد آپارتمان دستبرد زدند که مقادیری طلا و جواهرات به سرقت بردند و هنگام خروج از ساختمان یکی از ساکنان مجتمع را مصدوم کردند.
وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بررسی صحنه جرم توسط ماموران پلیس آگاهی پیگیری شد و با اطلاعات به دست آمده از صحنه سرقت، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی به تصاویر 2 سارق دسترسی پیدا کردند و با ارسال مشخصات آنان به سراسر کشور، متهمان را تحت پیگیرد قرار دادند.
وی تصریح کرد: با اطلاعات دریافتی، سارقان جواهرآلات شهروند بیرجندی هنگام سرقت توسط ماموران انتظامی در استان هرمزگان دستگیر شدند که با مطابقت تصاویر آنان مشخص شد سرقت در بیرجند نیز کار این سارقان بوده است.
سرهنگ دادگر با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده اند افزود: یکی از راه های پیشگیری از سرقت، تجهیز اموال و املاک شهروندان به وسایل و تجهیزات بازدارنده است که تا حد زیادی از وقوع جرایم سرقت پیشگیری خواهد کرد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.