سرهنگ علیرضا عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پل موسی بن جعفر (ع) روز گذشته ساعاتی بعد از بازگشایی مجدد مسدود شد اما اکنون تردد انجام می شود.
وی بیان کرد: این مسیر با نواقصی از جمله کمبود روشنایی، نبود سرعت کاه و سایر موارد مواجه بود که شهرداری بیرجند متعهد شد تا پایان هفته نسبت به رفع نواقص اقدام کند.
رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی اظهار داشت: شب گذشته از این معبر بازدید کردیم که مقرر شد طی 48 ساعت آینده سایر مشکلات آن رفع شود تا تردد برای شهروندان مشکل ساز نشود.
وی گفت: مسیر موسی بن جعفر تقاطع ورودی این بلوار از حاشیه کنار گذر ضلع غربی یکطرفه خواهد شد.
سرهنگ عباسی افزود: آیلند و بریدگی و تمامی مسیرهای فرعی این پل به منظور تردد بهتر و ایمن تر مسدود شده است و در گذشته تردد از کنار کانال انجام می شد که این مسیر یکطرفه می شود و شهروندان باید درست تعیین مسیر کنند تا دچار مشکل نشوند.
سه پروژه شهری همزمان با روز شوراها و آغاز هفته شهر و شهروند روز دوشنبه با حضور استاندار خراسان جنوبی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار بیرجند و جمعی از شهروندان افتتاح شد.
پروژه فرزان یکی از این طرح ها بود و در ادامه این معبر، پل موسی بن جعفر که از سال 92 شروع شده بود، به بهره برداری رسید.
این پل حدود 2 هزار و 300 مترمربع عرصه، 100 متر عرشه و 100 متر طول دارد که برای اجرای آن حدود 20 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری، 11 هزار مترمربع قالب بندی و 6 هزار متر معکب بتن ریزی انجام شده است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.