به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر شنبه در چهارمین روز سفر به چهار شهرستان استان خراسان جنوبی و دیدار صمیمی با تعدادی از اهالی روستای بغداده سرایان به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش سپرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را به مدیران دستگاه های استانی صادر کرد.
وی در مجتمع فرهنگی مهدیه بغداده گفت: مباحثی که از طرف مردم مطرح می شود نشان از این است که در 40 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار و عشایری خدمات بسیار زیادی ارایه کرده است.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مردم امروز دغدغه تامین آب، برق و گاز و دیگر خدمات را ندارند و این نشان می دهد که جمهوری اسلامی خدمت رسانی به عشایر و مناطق کمتر برخوردار را به عنوان وظیفه اصلی خود به خوبی انجام داده است.
وی گفت: حضور مدیران استان در جمع مردم با هدف خدمت رسانی است و با همکاری دستگاه های اجرایی برای رفع دغدغه های مردم تلاش خواهیم کرد.
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: روستای بغداده بیشترین تولید گوشت را در شهرستان سرایان دارد و در این منطقه زمینه های خوبی برای پرورش دام وجود دارد که تاکنون دامداری های فعالی ایجاد شده است.
معتمدیان با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال در این منطقه در زمینه دامپروری برنامه ریزی خواهیم کرد، گفت: همچنین تکمیل زنجیره پرورش شتر از برنامه ها ما در سرایان است.
وی ادامه داد: برنامه ریزی شده در پنج شهرستان استان کار گسترده ای در زمینه پرورش دام انجام شود که منطقه بغداده در سرایان یکی از این مناطق است.
بغداده با بیش از یکهزار نفر جمعیت در 24 کیلومتری شهر سرایان قرار دارد.
استاندار خراسان جنوبی که از روز چهارشنبه به شهرستان های بشرویه، طبس و فردوس سفر کرده است، شامگاه جمعه وارد شهرستان سرایان شد.
دیدار با فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان سرایان، دیدار با خانواده شهدا، برپایی میز خدمت و بازدید از روستاهای عشایری از برنامه های معتمدیان در سرایان بوده است.
استاندار خراسان جنوبی روز چهارشنبه گذشته ضمن بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان های بشرویه و طبس، مشکلات ساکنان این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
وی روز بعد در آیین گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس شرکت کرد.
استاندار خراسان جنوبی عصر پنجشنبه در هفتمین سفر شهرستانی خود وارد فردوس شد و در سفر دو روزه ضمن بازدید از طرح ها و مجموعه های اقتصادی، با مردم شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان دیدار کرد.
شهرستان سرایان در شمال غربی خراسان جنوبی و 160 کیلومتری بیرجند است.
7559*7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.