به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در جمع روسای هیات های مذهبی و کانون مداحان خراسان جنوبی افزود: مقاومت 40 سال در برابر هجمه استکبار جهانی و هم پیمانانش سند افتخاری است زیرا این تهاجم در مورد هر کشوری صورت می گرفت از هم می پاشید اما جمهوری اسلامی در مسیر اقتدار حرکت کرد.
وی ادامه داد: استکبار جهانی از 200 سال قبل به صورت برنامه ریزی شده به کشورهای اسلامی ورود کرد و به دنبال از بین بردن فرهنگ قرآنی بود و هرآنچه که از دستشان بر آمد کوتاهی نکردند.
امام جمعه بیرجند افزود: استکبار جهانی برای از بین بردن فرهنگ قرآنی فاحشه خانه و مشروب خانه ها را به راه انداخت، سیگار و مواد مخدر سنتی و صنعتی را به میان آورد و در کنار آن کشتن زنان و کودکان مسلمان، آوراه کردن مردم، ایجاد مرض و گرسنگی و محاصره اقتصادی را در دستور کار قرار داد.
وی یادآور شد: رضاخان دیوانه و معتاد را بر کشور حاکم کردند که جنایتش هیچ حد و مرزی نداشت، دستور کشف حجاب داد و در کنار مسجد گوهرشاد مسلمانان را به رگبار بست و زنده و مرده را دفن کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: اگر قدرت غیبی الهی در سال 57 برای پیروزی انقلاب صورت نمی گرفت امروزه دین و ناموس در ایران معنایی نداشت و هسته های مقاومت علیه استعمارگران به وجود نمی آمد.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب همه گزینه های روی میز دشمنان علیه جمهوری اسلامی صورت گرفت، افزود: با تمام اینها امروز اگر با اقتدار جمهوری اسلامی داعش این نیروی دست نشانده استکبار جهانی شکست نمی خورد کسی نمی توانست نفس راحتی بکشد.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه استکباریان دنیا را به جنگ ما آورده اند، گفت: در 40 سال گذشته انسان های زیادی را کشتند و قتل عام کردند اما باز هم به گفته ترامپ هفت تریلیون دلار خرج کردند و دست خالی ماندند.
وی با بیان اینکه طرفداران جمهوری اسلامی امروز خود مردم کشور های با دولت استکباری هستند، تصریح کرد: نامه های رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی یک کار خام نیست بلکه زمینه دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور های آمریکایی قبل از ظلم به دیگر کشورها به مردم خودشان ظلم می کنند افزود: 40 میلیون فقیر در آمریکا یکی از نتیجه های مدیریت آنها است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه اقدامات مربوط به ماه مبارک رمضان با محوریت بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب صورت می گیرد، گفت: هیات مذهبی و کانون مداحان با محوریت این مهم برنامه های متفاوت و خاصی خواهند اشت.
حجت الاسلام احمد رضایی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری وزین است که سال ها باید مورد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد تا در نیمه دوم انقلاب شاهد تبیین این منشور عظیم باشیم.
وی ادامه داد: این منشور زمینه ای برای تمدن سازی اسلامی است که امیدواریم زمینه ای برای ظهور حضرت حجت(عج) باشد.
رضایی در ادامه با بیان اینکه کانون های طلایه داران تبلیغ برای ترویج این منشور در سراسر استان شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: امیدواریم مردم و مسئولان به عنوان یک تکلیف این مهم را مد نظر داشته باشند.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.