علیرضا آیینه دار شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اثر هنری صبح امروز به صورت نمادین با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر صدا و سیما و معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما رونمایی شد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: انیمیشن کابوس شن به صورت رسمی پنجم اردیبهشت ماه رونمایی می شود.
وی ادامه داد: امروزه متن و گفتار کمتر مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار می گیرد که با آغاز تهیه این انیمیشن از سال گذشته سعی بر این است که بتوانیم شکست آمریکا در صحرای طبس را به صورت واقعیت مجازی برای مخاطبان ارایه کنیم.
آیینه دار تصریح کرد: مخاطب با در اختیار گرفتن این انیمیشن هفت دقیقه ای می تواند تمام آنچه پنجم اردیبهشت 1359 اتفاق افتاده را در فضای مجازی 360 درجه مشاهده کند.
وی با بیان اینکه تولید آثار اینگونه می تواند نقش تعیین کننده ای در تفهیم مفاهیم انقلابی به نسل جوان داشته باشد، گفت: امیدواریم بتوانیم با تولید آثار فاخر نقش تعیین کننده ای در پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی داشته باشیم.
آیینه دار در ادامه با بیان اینکه برای این اثر هفت دقیقه ای 50 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی یکی از مهمترین رویکرد های صدا و سیما در تولید آثاری اینگونه است که امیدواریم بتوانیم در تقویت این مسیر گام برداریم.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.