علی اکبر نخعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 10 هزار و 970 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرهای بیرجند، فردوس، قاین و طبس دارای بیمه پایه شهری هستند.
وی افزود: براساس تفاهم نامه انتقال بیمه این مددجویان به بیمه سلامت، تا پایان اردیبهشت و اوایل خرداد امسال کارت کمیته امداد آنان به دفترچه خدمات درمانی تبدیل می شود.
معاون سلامت و حمایت از خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در این مدت مددجویان باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و بیمه سلامت این انتقال را انجام دهند و درخواست صدور دفترچه کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون مددجویان با کارت کمیته امداد در قالب طرح پزشک خانواده از خدمات درمانی استفاده می کردند ادامه داد: از این پس مددجویان مستمری بگیر به همراه خانواده های خود در شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند.
نخعی گفت: بیمه مکمل نیز از سنوات قبل برای همه مددجویان امداد در خراسان جنوبی برقرار بوده و امسال هنوز در بودجه 98 جزئیات آن ابلاغ نشده است.
تفاهم نامه همکاری سازمان بیمه سلامت و کمیته امداد امام خمینی (ره) 28 فروردین امسال به امضای «طاهر موهبتی» مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و «پرویز فتاح» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رسید.‏
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.