به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی و جمعی از کارکنان این مجموعه افزود: بلکه باید شیوه هایی را در دستور کار قرار داد و کنترل هایی را اجرا کرد تا فضای وسوسه از بین برود.
وی تاکید کرد: اگر همه اقدامات براساس قانون و عدالت انجام و اجرا شود در افراد جامعه، وسوسه خیانت شکل نمی گیرد اما اگر اوضاع را رها کنیم، هم مشکلاتی در توزیع انرژی و هم مشکلاتی از لحاظ انحراف جامعه به وقوع می پیوندد لذا باید بدانیم که در هر دو مسئله مسئول هستیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید افراد جامعه را از انواع و اقسام انحرافات نگه داریم تا به سمت افراد فاسد و خیانتکار نروند و اگر عادلانه و آگاهانه عمل کنیم افراد متوجه خواهند شد که نباید خطایی را مرتکب شوند.
وی ادامه داد: اقدامات کارشناسی و تجربه شده نباید در این دولت و آن دولت فرق داشته باشد چرا که دولت، دولت جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: با همه سعی و کوششی که دارید تا امانت فرآورده های نفتی به دست اهلش برسد و جلوی سوء استفاده کننده ها گرفته شود که البته جای تشکر و قدردانی دارد اما پیداست که نمی شود جزیره ای عمل کرد.
وی افزود: تعجب آور است زمانی، دولت وقت هزینه ای کرد و با تلاش های فراوان کارت سوخت توزیع شد اما در تاریخ دیگر گفتند که لزومی ندارد و آن را جمع کردند و بار دیگر گفتند که لازم است و برای راه اندازی مجدد آن دستوراتی صادر کردند.
امام جمعه بیرجند بیان کرد: در اینکه کارت سوخت با درصد قابل توجهی، موثر است تردیدی وجود ندارد زیرا آنچه عرضه می شود براساس کارت سوخت، شناسنامه پیدا می کند.
وی گفت: باید کمک کنیم تا وسوسه خیانت در برخی افراد کاهش پیدا کند و تلاشی که برای تولید و توزیع سوخت انجام می شود تا به درستی در دسترس افراد قرار گیرد، بسیار جای تقدیر دارد اما این بخشی از قضیه است و باید به بخش قاچاق و سوءاستفاده از سوخت نیز ورود جدی تر داشت.
وی خطاب به مدیران شرکت پخش نفت فرآورده های نفتی گفت: امانت دارهای خوبی برای جامعه باشید تا نزد خدا و جامعه روسفید باشید.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.