علی شفیعی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روستاهای شهید قاسم پور، حسین آباد، بندان، کلاته حمام، چاه موتور اتحاد، عشق آباد و تجرگ به دلیل شدت باران و احتمال وقوع سیلاب تخلیه شدند.
وی بیان کرد: همچنین احتمال وقوع سیلاب در 2 روستای کرند و عزیزآباد نیز وجود دارد که با ادامه بارندگی ها نسبت به تخلیه این روستاها اقدام می شود.
سرپرست فرمانداری بشرویه اظهار داشت: تاکنون بخشی از جاده های مواصلاتی این شهرستان و راه های فرعی و روستایی به دلیل سیلاب تخریب شده است.
وی با بیان اینکه جاده بشرویه - نیگنان به علت طغیان رودخانه ها مسدود است گفت: همچنین با توجه به شدت بارندگی ها در جاده شهر ارسک به روستای رقه، سیلاب جاری است و رفت و آمد با سختی انجام می شود.
شفیعی افزود: سالن های ورزشی و آموزش و پرورش برای اسکان اضطراری آماده است و هیات ها نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت: به صورت مستمر از مسیرها و معابر رودخانه و مکان های مستعد سیل بازدید و نسبت به بازگشایی مسیرها اقدام می شود.
سامانه بارشی جدید از روز شنبه در خراسان جنوبی فعال شد و امروز (یکشنبه) در این استان شدت گرفت.
پیرو اخطاریه ها و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران، به دستور استاندار خراسان جنوبی 302 تیم امدادی و عملیاتی تا روز سه شنبه در آماده باش کامل قرار گرفته اند.
بارش های رگباری و شدید باران امروز (یکشنبه) موجب جاری شدن روان آب و سیلاب در اغلب شهرستان های استان خراسان جنوبی شد و ضمن مسدود کردن راه ها خساراتی را نیز برجا گذاشت.
مرکز شهرستان بشرویه در شمال خراسان جنوبی و 300 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
این شهرستان از شمال به شهرستان بردسکن خراسان رضوی، از غرب به شهرستان طبس، از جنوب به بخش دیهوک شهرستان طبس و از شرق به بخش مرکزی شهرستان فردوس متصل و دارای 379 روستا و آبادی است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.