به گزارش روز پنجشنبه ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت کرد تا پس از اقامه نمازجمعه این هفته همزمان با سراسر کشور، در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل، فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.
در این اطلاعیه آمده است: سلام و درود خدا بر پاسداران سبزپوش جان برکف انقلاب اسلامی این سپاهیان غیور و دلاور اسلام. گرچه ترامپ شیطان صفت و دیوانه و دولت احمق تر از خودش به سپاهیان عزیز جسارت روا داشته و شخصیت ذاتی خود و خاندان بی هویتش را به سپاه غیور اسلام نسبت داده، اما حافظه تاریخی همه مردم فهیم و قدرشناس ایران، قدر پاسداران عزیزمان را به خوبی می دانند. سپاهی که 40 سال قبل در خوزستان و تمامی مرزها، لباس سبز رزم خود را به خون پاک مقدسشان آغشته کردند تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت باشد و امروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، بازهم خوزستان و ایران اسلامی شاهد است که خط مقدم خدمت را برگزیدند و لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل آلود برای خدمت به مردم معطر کردند.
این اطلاعیه می افزاید: مردم انقلابی استان خراسان جنوبی همگام با ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی پس از اقامه نماز باصلابت جمعه این هفته، شکوه وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشته و با حضور باشکوه و وحدت بخش خود در تظاهرات علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم زیاده خواه آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد «ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند» را سرخواهند داد تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه، این پاسداران عزت و شرف، توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.
این شورا از مردم متدین و شریف خراسان جنوبی دعوت کرد تا در تظاهرات حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اعلام نفرت و انزجار از اقدام سخیف طاغوت اعظم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی که پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه این هفته (23 فرودین ماه) در مصلاهای نمازجمعه سراسر استان برگزار می شود، حضوری لحظه شناس و دشمن شکن داشته باشند.
این مراسم در بیرجند پس از اقامه نمازجمعه از مصلای المهدی (عج) به سمت پارک جنگلی برگزار خواهد شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.