محمدحسین اشرفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا افزود: متخلفان به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
وی درج نکردن قیمت و گرانفروشی را به ترتیب مهمترین عامل تخلفات گزارش شده عنوان کرد و گفت: از تمامی فعالان صنفی تقاضا می شود نسبت به درج قیمت بر روی کالا اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی با هدف ایجاد هماهنگی در خدمت رسانی به مردم برای تسهیل و بهبود فضای کسب و کار، سالم سازی و ایجاد محیط امن اقتصادی، جلوگیری از نابسامانی های احتمالی بازار عرضه و تقاضا و برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفان و اخلالگران در نظام اقتصادی طرح نظارتی نوروز 98 را در سراسر کشور اجرا کرد.
وی گفت: با اجرای طرح نظارتی نوروزی 321 بازرسی مشترک با 92 اکیپ توسط تعزیرات حکومتی استان انجام شد.
اشرفی افزود: نظارت های نوروزی بر مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، میادین میوه و تره بار، ترمینال های مسافربری، دفاتر فروش بلیط هواپیما، رستوران ها، قنادی ها، فروشگاه های زنجیره ای و مراکز بهداشتی درمانی متمرکز بود.
وی با بیان اینکه بازرسی های مشترک بیشتر جنبه ارشادی و پیشگیرانه داشته است اظهار داشت: در این مدت به 75 واحد صنفی تذکرات لازم ارایه شد.
وی گفت: اعضای کمیسیون تنظیم بازار با محوریت استانداری خراسان جنوبی در زمینه تامین، تهیه و توزیع کالای اساسی مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال پیگیری های جدی و مسئولانه ای را انجام دادند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ضمن قدردانی از مردم استان همچنین اصناف و کسبه که در تنظیم بازار با دستگاه های مسئول مشارکت و همکاری داشتند گفت: نظارت دادستان های شهرستان ها برای اجرای مطلوب تنظیم بازار نیز موثر و قابل قدردانی است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.