یدالله غلامپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس این مصوبه قیمت بلیت اتوبوس های درون شهری 50 درصد و حومه 27 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: بر همین اساس قیمت بلیت اتوبوس های درون شهری از 400 به 600 تومان و اتوبوس های حومه از 550 به 700 تومان رسیده است.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه در ناوگان درون شهری اتوبوس فرسوده وجود ندارد گفت: از لحاظ کمی نیز با کمبود ناوگان مواجه نیستیم بلکه هنوز ظرفیت خالی داریم.
وی با اشاره به تحویل اتوبوس های جدید به شهرداری بیرجند اظهار داشت: براساس آخرین اظهار نظر معاون بازریابی و فروش ایران خودرو دیزل 11 اتوبوس از 18 دستگاهی که باید سال گذشته تحویل می شد شماره گذاری شده و تا پایان هفته تحویل خواهد شد.
غلامپور یادآور شد: تعطیلات نوروز امسال 40 دستگاه اتوبوس و در روزهای کاری 55 دستگاه اتوبوس برای جا به جایی شهروندان فعالیت کرد.
وی همچنین از افزایش 15 تا 20 درصدی کرایه تاکسی های درون شهری خبر داد و گفت: این افزایش نرخ شامل آژانس ها و تاکسی های اینترنتی نمی شود بلکه فقط تاکسی 113 و تاکسی های خطی می توانند براین اساس کرایه خود را افزایش دهند.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.