محمدرحیم شهریاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلات نوروزی امسال خدمات رسانی و امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط هلال احمر در استان 26 درصد و اعزام تیم های عملیاتی 38 درصد افزایش یافت.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان در این مدت به 2 هزار و 536 نفر هنگام توفان، 687 نفر گرفتار سیل و آبگرفتگی و 258 نفر در ارتباط با حوادث جاده ای امدادرسانی کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: در قالب طرح نوروزی (25 اسفند 97 تا 17 فروردین) 23 پایگاه ثابت و هفت پایگاه سیار هلال احمر آماده امدادرسانی به مردم و مسافران خواهند بود.
وی گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون 207 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با 561 نیروی امدادی حوادث مختلف را پوشش داده اند.
شهریاری ادامه داد: همچنین در این مدت 18 ایستگاه سلامت، 16 فضای دوستدار کودک، 11 خیمه نماز در 23 پست‌ ثابت ایمنی و سلامت آماده ارایه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.
وی گفت: در مجموع حدود 75 هزار نفر به پست های ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان خراسان جنوبی مراجعه کردند همچنین 42 هزار نفر به کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از کمک رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد و گفت: در این زمینه 50 صندوق جمع آوری کمک های مردمی در سراسر استان مستقر شده است.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به وقوع سیل در استان ‌های شمالی و کمک به سیل ‌زدگان مردم می توانند از طریق شماره ‌گیری #780*112* و شماره ‌حساب 99999 نزد تمامی بانک ‌ها برای کمک به مردم سیل ‌زده از طریق هلال‌ احمر وجوهات خود را واریز کنند.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.