به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (پنجشنبه) در دیدار نوروزی با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: لذا باید در مقابل تهاجم ها و بمباران های فرهنگی دشمنان طرح و برنامه ای داشته باشید و امانتی که بر دوشتان قرار دارد را به سلامت به مقصد برسانید.
وی ادامه داد: انسان ها در قالب های مختلف و قشرهای گوناگون از جمله کشاورزی، دامداری، صنعتی و… به یکدیگر خدمت رسانی می کنند اما همه‌ی این اقدامات و خدمات در نتیجه معنا پیدا می کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند همه مقدمات را برای رشد انسان خلق کرده است گفت: نتیجه مطلوب هر اقدامی فرهنگ است لذا اگر به گونه ای عمل شود که نتیجه‌ی کارها مطلوب باشد همه جهان معنا خواهد داد و اگر نامطلوب باشد دنیا به سمت فساد خواهد رفت.
وی اظهار داشت: اگر فرهنگ، فرهنگِ انسانیِ انسان نباشد، ظلم، تعدی، باطل پرستی و زور جایش را خواهد گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: اقدامات وقتی معنای صحیص می دهد که انسان به عنوان نتیجه، به یک انسان حق پرست، خدمتگزار، ایثارگر، با ایمان و عضو مدینه فاضله تبدیل شود، لذا این فرهنگ سازی به عهده من و شما و متصدیان فرهنگی است.
وی گفت: دشمنان، ملت های بسیاری را به بهانه های واهی به خاک و خون می کشند و ما و شما را نیز سرگرم می کنند و می گویند به کارهای داخلی خود برسید و به دیگر ملت ها کاری نداشته باشید، در حالی که ما انسان هستیم و هر جایی که ظلمی شود یک مسلمان واقعی باید متأثر شود و لحظه ای غفلت نکند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه‌ی طبیعت، علم و دانش مقدمه ای برای اندیشه، تفکر و فرهنگ انسان است، ابراز داشت: پیغمبران آمده اند تا به همه چیز در همه ی امور جهت دهند و این وظیفه امروز بر عهده من و شما و متصدیان فرهنگی است.
وی اضافه کرد: تمام تهاجم دشمن در این جهت است که ما را به رنگ دزدی، زور و حق کشی درآورند، حال با این شرایط، اینکه چه راهکارهایی ارائه شده و چند درصد توانسته ایم فرزندانمان را واکسینه کنیم، جای سئوال دارد.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.