روزهای بسیار سختی به مردم شریف استان های سیل زده کشور می گذرد و سخت تر از آن شنیدن صحبت های غیر کارشناسی بسیاری از مسئولین است که تمام تقصیرات را به گردن عوامل دیگر انداخته و خود را مبرا از هرگونه اشکال و تقصیری نشان میدهند، در این لحظات به یاد مرحوم دکتر نوربخش می افتم.
هیچگاه فراموش نمیکنم که در روزهای بسیار سخت تحریم و تشدید آن بودیم و برای پیگیری بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند که در حال ساخت بود با ایشان مراودات زیادی داشتم. در همان روزهای سخت و پر از فشار تحریم، ایشان با همت والا ایستاده بودند و طوری مدیریت کردند که جریان ساخت بیمارستان تامین اجتماعی بیرجند سه شیفت، آن هم در دوران تحریم ادامه داشت. خداوند رحمت کند مرحوم آقای دکتر نوربخش را که یادگار ماندگاری برای مردم بیرجند به جا گذاشتند.
به گزارش ایرنا دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون وی 24 آبان 97 در حادثه رانندگی حین سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان مصدوم شدند و پس از انتقال به بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم کردند.
پیکر مرحوم نوربخش با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و قشرهای مختلف مردم در صحن دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری به خاک سپرده شد.
وی متولد خراسان جنوبی است و از سال 1392 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.