به گزارش دفتر روابط عمومی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 77 ثامن ‌الائمه (ع) افزود: ابتدای هر امر و اقدامی نیازمند امنیت است.
وی گفت: فرق بین نیروی نظامی مکتبی و نیروهای مزدوری که همواره مظلومین عالم را می کشند، در این است که آنها اگر وارد دفاع می شوند، هدفمند وارد شده و قبل از هر چیز براساس حکمت و بصیرت عمل می کنند، بصیرتی که به آنها هویت می دهد و در راه هدفی که همان الله است برای نجات انسان ها نه برای نابودی انسان ها تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف ارتش مکتبی و نیروهای مسلح مکتبی، نجات کل انسان است افزود: اگر جلودار یک جامعه ای، صدام یا ترامپ باشد نتیجه آن مشخص است لذا باید اینها برداشته شوند تا بشر از شر اینگونه افرادی آزاد شوند.
وی با اشاره به اینکه پیشوایان و رهبران جامعه کفر که انسان ها را به گمراهی می کشند، باید برداشته شوند بیان کرد: با همه آمادگی ها و پا در رکاب بودن باید حجت بر همگان تمام شود و این بصیرت و این نوع تفکر، ارزش معنوی و الهی را می رساند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمن، با حق و مظلومان عالم همواره دشمنی می کند اما این نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند که زیر این آسمان به گونه ای الهام می گیرند و اقدام می کنند که هدفشان حمایت از مظلوم و کوتاه کردن دست ظالمان است.
وی اظهار داشت: استکبار جهانی برای تصرف کل جهان طرح و برنامه دارد اما مانع اصلی آن انقلاب اسلامی است لذا امروز مشاهده می کنید که چه دخالت هایی در کشورهای منطقه انجام می دهند و با اینکه خودشان مردم را قتل عام، شهرها را ویران و برخی را آواره می کنند اما باز هم طلبکارند و می گویند که چرا ایران در فلان کشور دخالت می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: ایامی را پشت سر گذاشتیم که در شهرها دفاع می کردیم اما نیروهای مسلح هشت سال در کنار مردم زحمت کشیدند و دشمن را از خاکمان بیرون کردند.
وی گفت: امروز به برکت نیروهای مسلح بیدار و رهبری رهبر معظم انقلاب، امنیت مثال زدنی در کشور حکمفرماست و مرزهای ما به عراق و سوریه گسترش پیدا کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در دوران دفاع مقدس، عوامل استکبار جهانی در شهرها با ما می جنگیدند اما امروز در کنار فلسطین قرار داریم، آن روزها لبنان زیر چکمه های مستکبرین خرد می شد اما امروز از حزب الله لبنان می ترسند، آن روزها برای تدارکات اولیه خودمان مشکل داشتیم اما امروز دشمن از نیروهای نظامی اسلام و همچنین از تکنیک های پیشرفته نظامی ایران هراس دارد و این اقتدار و عزت ایران اسلامی را می رساند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.