سرهنگ علیرضا رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 39 فقره تصادف جرحی و هفت فقره تصادف فوتی در استان رخ داد که در این حوادث 15 نفر جان باختند و 94 نفر نیز مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه آمار تصادفات جاده ای استان در ایام نوروز امسال نگران کننده است اظهار داشت: میزان تصادفات فوتی و جرحی بیشتر در غرب استان رخ داده است.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه تمامی جاده های مواصلاتی استان ترافیک سنگین دارند عنوان کرد: جاده های دیهوک – کرمان، دیهوک – فردوس، فردوس – بجستان، طبس - یزد و طبس - بشرویه ترافیک سنگین تر است.
وی به تمامی رانندگان توصیه کرد؛ با توجه به ترافیک بالا در جاده های مواصلاتی استان، سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هر گونه تجاوز و انحراف به چپ به ویژه مکان هایی که دید کافی ندارند پرهیز کنند.
رضایی گفت: همچنین به رانندگان وسایل نقلیه سواری توصیه می شود هنگام خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی در جاده پرهیز کنند و در چنین شرایطی اسرار به رسیدن فوری به مقصد نداشته باشند.
وی از رانندگان خواست برای مسافرت های خود مدیرت زمان داشته باشند و افزود: رانندگان نباید کمبود زمان را با سرعت زیاد جبران کنند از همه مهمتر اینکه خونسردی خود را حفظ کرده و صبر و حوصله داشته باشند.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.