سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف 2 دستگاه سواری پراید ساعت 19 و 15 دقیقه شب گذشته در کیلومتر 15 جاده سربیشه - درمیان رخ داد.
وی بیان کرد: همچنین عصر روز گذشته در کیلومتر 30 محور فردوس - بشرویه براثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.
جانشین پلیس راه‌ خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تعطیلات نوروزی (25 اسفند 97) تاکنون 15 نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سنگین گزارش شده است لذا به رانندگان توصیه می شود از سرعت و سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.
سرهنگ توفیقی نیا ادامه داد: حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که یکی از دلایل آن وقوع سیل در شمال کشور و تغییر مسیر مسافران نوروزی به سمت جنوب و عبور از این استان است.
خراسان جنوبی در مسیر تردد زایران 15 استان غرب و جنوب کشور به مشهد مقدس قرار دارد و طول راه های آن 17 هزار و 400 کیلومتر کیلومتر است.
این استان با 151 هزار کیلومتر مربع مساحت و 769 هزار نفر جمعیت سومین استان پهناور و دومین استان بیابانی کشور است، گستردگی این استان سبب خستگی و خواب آلودگی رانندگان می شود.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.