به گزارش ایرنا سرپرست شبکه بهداشت و درمان سربیشه در این آیین گفت: برای تجهیز و راه اندازی این بخش ها 645 میلیون تومان توسط شورای خیران سلامت و منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هزینه شده است.
سعید شوکتی فرد افزود: برای تجهیز بخش قلب 350 میلیون تومان، بخش همودیالیز با 2 تخت دیالیز 220 میلیون تومان و تجهیز بانک خون 75 میلیون تومان هزینه شده است.
وی بیان کرد: همچنین یک دستگاه سونوگرافی با اعتبار 100 میلیون تومان با مشارکت مجمع خیرین سلامت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای بیمارستان شهرستان خریداری شده است.
بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) سربیشه که تیرماه 95 افتتاح شده است شامل بخش های اورژانس، زایشگاه، بستری اطفال، بستری داخلی، بستری جراحی، اتاق عمل و واحدهای کلینیک تخصصی و درمانگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی است.
تعداد چهار متخصص به صورت تمام وقت در رشته های کودکان، داخلی و جراحی در این بیمارستان حضور دارند و متخصصین رشته های زنان، چشم، قلب و رادیولوژی نیز به صورت پاره وقت مشغول به خدمت هستند.
شهرستان سربیشه دارای 4 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و 2 مرکز شهری و روستایی است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.