به گزارش ایرنا ابوالفضل صالحیان روز شنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر مود سربیشه افزود: از این میزان 35 هزار میلیارد تومان مربوط به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.
وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری زمینه اشتغال بیش از 69 هزار نفر در کشور فراهم شده است.
سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش خدمات بانک کشاورزی اظهار داشت: مهمترین ویژگی و خصیصه بانک کشاورزی مردمی بودن آن است چون توانسته ارتباط خوبی با مردم و شهروندان برقرار کند.
وی اعتماد مردم به بانک کشاورزی را مهمترین سرمایه این بانک دانست و عنوان کرد: این موضوع سبب شده بانک کشاورزی دارای 25 میلیون مشتری و 46 میلیون فقره حساب در بانک داشته باشد.
صالحیان یکی از رسالت های بانک کشاورزی را خدمت رسانی به مردم دانست و بیان کرد: در این راستا در کمتر از 10 سال گذشته بیش از 300 میلیارد تومان برای امور عام المنفعه هزینه شده است.
وی ادامه داد: اکثر طرح های عام المنفعه در دو محور مدرسه سازی و مسایل بهداشتی و درمانی بوده است.
سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش خدمات بانک کشاورزی یادآور شد: شهر مود به دیار ایده ها و افکار نو، معرفت، عشق و شهادت، دیار مفاخر و مشاهیر، دیار فرش و قالی، دیار برکت و کشاورزی و دیار خیرین معروف است.
مرکز خدمات جامع سلامت شهر مود در زمینی به مساحت 500 متر مربع با مشارکت 700 میلیون تومان بانک کشاورزی به بهره برداری رسید.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.