به گزارش ایرنا سرهنگ حسنعلی زمانی سه شنبه شب در مراسم تقدیر از خانواده 30 شهید ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان برتر مرکز آموزش 04 ارتش در بیرجند افزود: شهدا به ایران اسلامی عزت و هویت بخشیدند و گل سرسبد نظام جمهوری اسلامی ایران و الگوی از خودگذشتگی برای تمام مردم به خصوص نسل جوان جامعه هستند.
وی اظهار داشت: پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری ها، از خودگذشتگی ها و فداکاری خانواده معزز شهداست که باید قدردان جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم.
فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) بیرجند گفت: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان می درخشد این درخشش مرهون فداکاری ها و از خودگذشتگی های شهداست، ایثار و فداکاری های شهدا در راه میهن عزیزمان قابل وصف نیست و زبان از گفتن آن قاصر است.
وی بیان کرد: طرح های سه گانه ای در ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تقدیر از خانواده شهدا و کارکنان برتر این مجموعه پیش بینی شده که این طرح ها مورد تایید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.
سرهنگ زمانی افزود: این طرح ها متناسب با ماموریت و شرح وظایفی که در نیروی زمینی ارتش وجود دارد و برای قدردانی از کارکنان و خانواده های کارکنان که در مسیر رشد و تعالی وظایف ارتش گام بر می دارند، اجرا می شود.
وی بیان کرد: طرح میثاق با ولایت در راستای تشکر و قدردانی از کارکنان برتر که دارای فاکتورهای خاص در معیارهای ایمان، انضباط، آموزش، نگهداری و خلاقیت و نوآوری در انجام ماموریت ها هستند، اجرا می شود.
وی گفت: جشنواره امام هادی (ع) برای ارتقای ضریب ایمنی و جلوگیری از ایجاد حادثه برای کارکنان وظیفه و پایور به صورت فصلی برگزار می شود.
فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا (ع) ادامه داد: طرح ایثارگر نیز برای تشکر و قدردانی از خانواده شهدا به صورت فصلی اجرا و در این طرح از تلاش و فداکاری های خانواده شهدا تقدیر می شود.
در این آیین با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از خانواده 30 شهید، هفت نفر از کارکنان برتر در طرح میثاق با ولایت و 6 نفر از کارکنان برتر جشنواره امام هادی (ع) در مرکز آموزش 04 بیرجند تقدیر شد.
22 اسفند در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز بزرگداشت شهدا نام دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.