محمد علی بیجاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اسفند امسال چهار سهمیه شکر به میزان 620 تن اختصاص یافته و در سطح استان توزیع شده است.
وی بیان کرد: پنجمین سهمیه شکر استان نیز در 2 روز گذشته به میزان قابل توجهی ابلاغ شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی درباره نحوه توزیع شکر گفت: برای مصرف خانوارها شکر تنظیم بازار توسط عاملان و واحدهای صنفی منتخب توزیع می شود و سهمیه واحدهای صنفی قنادی در اختیار اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان قرار می گیرد.
وی افزود: عاملان توزیع شکر در شهرستان ها نیز مشخص شده اند و با توزیع شکر تنظیم بازار، قیمت این کالا در بازار آزاد کاهش خواهد یافت.
بیجاری بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اقدام می شود و برای جلوگیری از هرگونه تخلف بازرسان طرح ویژه نظارتی در استان مشغول فعالیت هستند.
استاندار خراسان جنوبی دیشب (شنبه) در کمیسیون تنظیم بازار استان با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در ارتباط با تامین کالاهای اساسی مردم در استان وجود ندارد گفت: در ایام پیش رو و بعد از سال نظارت بر بازار به صورت محسوس و نامحسوس تشدید می شود.
محمد صادق معتمدیان افزود: از آنجا که در ایام پایانی سال تقاضا برای کالاهای اساسی بیشتر است، تصمیم گرفته شد نظارت بیشتری بر اقلام مورد نیاز مردم انجام شود و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تشدید بازرسی‌ها در استان استفاده شود تا بتوان از افزایش قیمت ها جلوگیری کرد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.