فرماندار بشرویه در این نشست با تبریک ماه رجب گفت: امام جمعه هر شهری نماد فرهنگی، اجتماعی آن شهر و نماینده ولی فقیه در آن شهر به شمار می رود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بشرویه، علیرضا زمان زاده افزود: خدمات شایسته، بجا و پیگیری های امامان جمعه بسیار حائز اهمیت بوده و می توان گفت با این اقدام آنها امور به راحتی در شهرستان عملیاتی می شود.
وی اظهار داشت: دوام نظام انقلاب اسلامی در هر نقطه ای با حضور در مساجد و اقامه نماز جمعه است و دشمن از این اتحاد هراسان است.
فرماندار بشرویه گفت: با همدلی و ثبات وحدت در شهرستان بشرویه توانستیم بسیاری از مشکلات مردم و بروکراسی های اداری و مدیریتی را به حداقل برسانیم و این اقدامات ممکن نمی شد جز وحدت و اتحاد که در این شهرستان وجود دارد.
وی گفت: طی دو سال گذشته آنچه در شهرستان بشرویه توسط دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گرفته بالغ بر ۱۰۶ میلیارد توامان اعتبار بوده که اقدامات شایان توجهی صورت گرفته است.
سرپرست نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به خدمات بسیار ارزنده حجت‌الاسلام محمد شمس الدین امام جمعه سابق بشرویه گفت: ایشان یکی از ائمه جمعه بسیار پرتلاش استان بودند که در تمامی امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زحمات زیادی را کشیدند.
حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی با اشاره به امر خطیر امامت جمعه و وظایف این نهاد تصریح کرد: بر اساس تاکیدات قرآن، باید در مسیر ابلاغ دین اسلام و هدایت جامعه مسلمان بیشترین تلاش را به کار گرفت چراکه خداوند نیز به پیامبر دستور می‌دهد 'برسان و ابلاغ کن' و جریان امامت و ولایت امیرالمومنین نیز نمود دیگری از اهمیت به ترویج دین اسلام است.
وی تاکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری مملکت داری بسیار سخت است ولی باید کار سخت را نیز به اهل آن داد و مسئولین عزیزی که مسئولیت دارند باید هنر خود را در خدمت به خلق به کار گیرند.
وی با توصیه به ترویج وحدت و همدلی گفت: خداوند از پیروی و تبعیت ولایت و امامت مواخذه خواهد کرد و ملت ما تا الان به دلیل اتحادی که داشته توانسته ایم به خوبی به پیش برویم و یکی از مهمترین دلایل این موفقیت ها نیز اتحاد حول محور ولایت است.
سرپرست نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: همان طور که دیدید در ۲۲ بهمن ملت واقعا غوغا کردند و دشمنان را ناامید چراکه با بصیرت و پیروی از ولایت به صحنه آمدند.
وی با اشاره به اینکه امام جمعه در هر شهری مسئول انقلاب اسلامی است گفت: ائمه جمعه در هر شهری که باشند باید مدافع ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده چرا که به فرموده حضرت آقا امام جمعه در هر شهری مسئول انقلاب است.
رحیم آبادی با اشاره به اینکه باید امید را در جامعه تقویت کرد افزود: سرمایه انسان امید است، امید که از دست رفت بنابراین انگیزه ها برای ادامه حرکت کاهش می یابد و در کشور ما سرمایه امید ولایتمداری است ولی اگر آن را از دست بدهیم بی شک ناامیدی و یاس حاکم خواهد شد.
وی تصریح کرد: تمام مشکلات علمی، اقتصادی و فرهنگی با چرخیدن حول ولایت و امامت حل می شود چرا که این یکی از بیانات قرآن است و باید برای ناامید کردن دشمنان همواره بیانات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه را در حوزه عمل به کار بگیریم.
حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: هرجا عقب‌ماندگی داریم بی شک در آن قسمت ولایتمداری کمتر بوده بنابراین نیاز است تا بیش از گذشته در مسیر تحقق بیانات مقام معظم رهبری تلاش شود.
در این مراسم از خدمات 13 ساله حجت الاسلام محمد شمس الدین امام جمعه سابق بشرویه تقدیر و حجت الاسلام سید محمد معلمی به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.