به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، مشیرالحق عابدی روز چهارشنبه اظهار داشت: حاصل رایزنی های استاندار مکاتبه ای از جانب دولت افغانستان است که برای رفع ممنوعیت صادرات چهار قلم ذکر شده امروز 15 اسفند ماه تحویل استانداری خراسان جنوبی شد.
وی گفت: امیدواریم تجار و صاحبان صنایع در خراسان جنوبی از این فرصت مغتنم در اعتلا و پیشرفت اقتصادی استان استفاده کنند و زمینه سازی برای صادرات حداکثری شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: پیگیری های صورت گرفته در ماه های اخیر منجر به بازگشایی بازارچه های یزدان و گلورده استان شد و فرصتی مناسب برای اقدامات تجاری در چهارچوب قوانین موضوعه است.
وی از دائمی شدن ترانزیت خارجی از مرز ماهیرود و موافقت مقدماتی برای احداث 40 واحد سازمانی برای کارکنان گمرک ماهیرود خبر داد و گفت: امیدواریم با توجه به مشکلات مربوط به تردد کارکنان این گمرک بتوانیم به زودی شاهد احداث منازل سازمانی در این بازارچه باشیم.
خراسان جنوبی دارای چهار بازارچه مرزی به نام های گلورده (میل 73) در شهرستان درمیان، دوکوهانه در شهرستان نهبندان، یزدان در شهرستان زیرکوه و ماهیرود در شهرستان سربیشه است.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.