به گزارش ایرنا احمد بصیری پور روز چهارشنبه در آیین آغاز جشن نیکوکاری در مدرسه 22 بهمن شهر اسدیه افزود: جشن نیکوکاری به مدت سه روز از امروز 15 اسفند تا 17 اسفند در شهرستان درمیان برگزار می شود و از همه مردم می خواهیم در این جشن مشارکت کنند.
وی بیان کرد: سال گذشته 645 میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که از این میزان 50 میلیون ریال در مدارس شهرستان جمع آوری شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان درمیان گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشور و در آستانه عید نوروز، نیازمندان به خصوص کودکان نیازمند در جشن نیکوکاری چشم انتظار کمک های مردم هستند.
وی با اشاره به اینکه 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و چهلمین سال شکل گیری آن است اضافه کرد: این نهاد محرومیت زا بدون حضور و کمک های مردم توان امدادرسانی به نیازمندان را ندارد.
بصیری پور از اجرای طرح «هبه» در نوروز 98 خبر داد و گفت: در این طرح خانوارها لوازم غیرمصرفی منازل خود را برای تعمیر و توزیع میان نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار می دهند که این اقلام پس از بهسازی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار می گیرد.
مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان درمیان 12 هزار و 742 نفر است و 23 درصد جمعیت شهرستان از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.