به گزارش ایرنا رضا سلم آبادی روز سه شنبه در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با تمام توطئه های دشمن، کمک های مردم در ماه مبارک رمضان افزایش داشت و با سرازیر شدن منابع دولتی و مردمی از اول مهر ماه توانستیم تمامی صف های انتظار را در زمینه تسهیلات اشتغال، ازدواج، مسکن و جهیزیه برداریم.
وی اظهار داشت: همت مردم و تلاش کارکنان کمیته امداد باعث شد در سال 97 علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی در برخی منابع تا 400 درصد تخصیص اعتبار داشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اضافه کرد: از محل تبصره 14 نیز 14 هزار سهمیه برای کمک به خانوارهای محروم استان تخصیص یافت و با توجه به 14 میلیارد تومان تعهد وام کارگشایی، 26 میلیارد تومان جذب شد.
وی از پرداخت سرانه مسکن به تمامی مستاجران زیر پوشش خبر داد و گفت: تسهیلات مسکن از 10 میلیون تومان به 30 میلیون تومان رسید و در پرداخت فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج تا 100 درصد و سایر بیماران تا 80 درصد فرانشیز درمان پرداخت شد.
سلم آبادی بیان کرد: در زمینه کمک به مناطق محروم که اولین بار در کشور برای 6 استان اجرا شد در شهرستان سربیشه سه میلیارد و 700 میلیون تومان طرح های محرومیت زدایی اجرا شد که یک میلیارد و 800 میلیون تومان مربوط به تامین موارد ضروری زندگی بود.
وی با بیان اینکه از محل روستاهای ضریب 9 نیز یک میلیارد و 600میلیون تومان تخصیص یافت تصریح کرد: امیدواریم این اعتبار تا پایان سال در روستاهای شهرستان سربیشه و نهبندان هزینه شود.
14 اسفند در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز احسان و نیکوکاری نام دارد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.