به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه به همراه تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی با حضور در این روستاها از نزدیک با اهالی روستاها به گفت و گو پرداخت و درخواست ها و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.
بازدید از سد رزه درمیان از دیگر برنامه هایی بود که در دومین روز سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستا مرزی درمیان انجام شد.
سد رزه درمیان با ظرفیت آبگیری 24 میلیون مترمکعب و ارتفاع 40 متر از کف احداث شده و با آبگیری آن آبیاری 300 هکتار از مزارع کشاورزی زرشک، عناب و سنجد پیش بینی شده است.
استاندار خراسان جنوبی روز گذشته (شنبه) در سومین سفر شهرستانی خود وارد درمیان شد.
معتمدیان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در این شهرستان با مردم روستای شیرگ ججگ دیدار کرد.
وی همچنین در دیدار صمیمی با مردم شهر قهستان با آنان به گفت و گو پرداخت و مسائل و مشکلات موجود را از نزدیک و زبان مردم بررسی کرد.
استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز سفرش به شهرستان مرزی درمیان از روستای هدف گردشگری فورگ نیز بازدید کرد.
دیدار با خانواده شهید، نشست با نخبگان، علما و شوراهای اسلامی شهرستان و حضور در جلسه شورای تامین از برنامه های روز نخست سفر وی به درمیان بود.
حضور در جمع مردم روستای خیرآباد، مردم شهر گزیک، دیدار با خانواده شهید، بازدید از هنگ مرزی گزیک، حضور در جمع مردم اشک و جلسه جمع بندی سفر از برنامه های روز دوم سفر استاندار خراسان جنوبی در شهرستان درمیان است.
روستای ذکری در 45 کیلومتری، روستای مورتغ در 48 کیلومتری و روستای جلاران در 55 کیلومتری شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان واقع شده اند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7557*7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.