به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در جمع مردم اهل سنت شهر اسدیه شهرستان مرزی درمیان افزود: با بسیج همه امکانات و ظرفیت ها به دنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم استان هستیم.
وی بیان کرد: در زمینه تامین زیرساخت ها در مناطق مرزی کشور و استان خراسان جنوبی اقدامات خوبی انجام شده است همچنین عقب افتادگی های زیادی در این مناطق از گذشته های دور وجود دارد که امیدواریم با اولویت بندی این مشکلات را به مرور رفع کنیم.
نماینده عالی دولت در استان گفت: هدف از سفرهای استانی حضور بین مردم و شنیدن مسائل و مشکلات از زبان خودشان است و اینکه بگوییم در کنار شما هستیم و دولت همه توان خود را برای رفع مشکلات به کار می گیرد.
وی از مرزنشینان استان به دلیل ایجاد و حفظ امنیت در منطقه قدردانی کرد و گفت: ما نیز با تمام توان در خدمت مردم عزیز مرزنشین هستیم و برای رفع مشکلات آنان بیش از پیش تلاش می کنیم.
استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در سومین سفر شهرستانی خود وارد درمیان شد.
معتمدیان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در این شهرستان با مردم روستای شیرگ ججگ دیدار کرد.
وی همچنین در دیدار صمیمی با مردم شهر قهستان با آنان به گفت و گو پرداخت و مسائل و مشکلات موجود را از نزدیک و زبان مردم بررسی کرد.
استاندار خراسان جنوبی در نخستین روز سفرش به شهرستان مرزی درمیان از روستای هدف گردشگری فورگ نیز بازدید کرد.
دیدار با خانواده شهید، نشست با نخبگان و علمای شهرستان، نشست با شوراهای اسلامی (شهرستان، بخش، شهر، بخشداران، شهرداران و دهیاران) و برگزاری جلسه شورای تامین از برنامه های روز نخست سفر استاندار به شهرستان درمیان است.
همچنین استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه از روستای ذکری بازدید می کند و در جمع مردم شهر طبس مسینا، روستای خیرآباد و شهر گزیک حضور می یابد.
بازدید از هنگ مرزی گزیک، دیدار با یک خانواده شهید در شهر گزیک، حضور در جمع مردم روستای اشک و حضور در شورای اداری شهرستان از دیگر برنامه‌ های سفر استاندار به شهرستان درمیان برنامه ریزی شده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری بیرجند است.
7559*7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.