با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن 57، نظام طاغوتی محو و جمهوری اسلامی براساس نفی سلطه پذیری و برابری اجتماعی تشکیل شد.
حضرت امام خمینی (ره) با این انقلاب، ملت را از یوغ طاغوت نجات داد و ملت ایران هم برای به دست آوردن استقلال، آزادی و برپایی حکومت اسلامی برای رها شدن از چنگال طاغوت خون های بسیاری را نثار این نهال انقلاب کرد.
تحریم های ظالمانه ای که امروز آمریکا علیه ملت ایران وضع کرده چیز تازه ای نیست و این ملت تحریم های به مراتب سخت تر را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و برای حفظ نظام و انقلاب تحمل کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را با وجود حمایت های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی ، شکست داد.
امروز ملت ایران در همه عرصه ها برای حمایت از نظام و انقلاب حضور چشمگیر دارد و شکوه این عشق و حمایت از نظام، در روز 22 بهمن ماه امسال با شرکت میلیونی اقشار مختلف ملت بیش از گذشته نمایان شد و دشمنان را دوباره مایوس کرد.
این ملت همواره به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه عشق ورزیده و پاسدار دستاوردهای نظام است و به هیچ سلطه گری اجازه توهین به ارزش ها و آرمان های بزرگی که برای آن انقلاب کرده را نمی دهد.
در حال حاضر بسیاری از شعارهای مردم مثل استقلال و آزادی محقق شده و امروز ایران اسلامی از مستقل ترین کشورهای جهان است اما آنچه امروز مردم را آزرده خاطر کرده ، بحث اختلاس، بی عدالتی، تبعیض، پارتی بازی یا رشوه گیری است که متاسفانه در مملکت وجود دارد.
باید اذعان کرد که بزرگ ترین دشمن کشور و نظام ما در زمان حاضر همین ول انگاری ها و مفاسد اداری و اقتصادی است و اگر با آنها برخورد قاطع نشود می تواند آسیب های بسیار جبران ناپذیری به اعتماد ملت نسبت به حکومت وارد کند.
افکار عمومی جامعه نسبت به وجود فساد آن هم در لایه های مدیریتی حساس است و لازم است نسبت به پیشگیری از بروز این موارد و برخورد با آن برای جلب اعتماد عمومی اقدام کرد.
هرچند امروز خوشبختانه طیف عظیمی از مدیران کشور پاکدست بوده و برای رضای خدا و خدمت به خلق فعالیت می کنند اما وجود تعداد کمی از مدیران که ممکن است آلوده به فساد باشند زمینه بی اعتمادی بین مردم نسبت به حاکمیت را ایجاد می کند.
اگر مردم ببینند که قانون در خصوص افراد عادی اجتماع در مقایسه با یک مدیر متفاوت و با تبعیض اجرا می شود قطعا اثر مهلکی در افکار عمومی نسبت به حکومت ایجاد می شود.
قوه قضائیه کشور ما به برکت نظام اسلامی از مستقل ترین دستگاه های قضایی جهان است و انتظار مردم شهیدپرور ایران از این نهاد که مهندسی و شاکله آن توسط شهید مظلوم دکتر بهشتی انجام شد برخورد قاطع و بدون اغماض با مفاسد اقتصادی و مفسدان در هر پست و مقامی است .
بی شک نقش احزاب و تشکل های سیاسی کشور در مواجهه و خنثی کردن دسیسه های دشمنان بی تاثیر نبوده و لازم است این احزاب به دور از نگاههای سیاسی، دست در دست یکدیگر، دولت تدبیر و امید را یاری دهند و اقشار مختلف مردم برای گذر از تحریم های ظالمانه آمریکا، کمترین مشکل را متحمل شوند.
*خبرنگار ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.