به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور افزود: باید از تجربه ها درس گرفت و کار خود را اصلاح کنیم.
وی گفت: انقلاب اسلامی به علم و حرکت ها جهت می دهد و ریلی که بشر می تواند بر روی آن حرکت کند، ریل علم است.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه جهاد یک امر ارزشی و عبودیتی است، اظهار داشت: این امر ضرورت دارد اما در طبقه بندی ها، جهاد علمی و فرهنگی بالاترین ارزش را دارد.
وی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تأکید داشته اند که باید قدر جوانان را دانست و اگرچه ممکن است در جوان کم تجربگی و گاهی تقلیدهای حساب نشده ای وجود داشته باشد، اما جوان عدالتخواه و بیدار است و نسبت به جامعه خود احساس مسئولیت می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در این چهل سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم و آسیب هایی نیز دیده ایم، اما تجربه خوبی به دست آورده و نسخه، نسخه صحیحی بوده است.
وی با بیان اینکه هر فردی وظیفه ای دارد افزود: هر سازمان، وزارتخانه، مدیر، مسئول و هر قشری از جامعه دارای وظایفی هستند که باید طبق آن عمل کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در گام دوم انقلاب، نسل جوان باید علاوه بر تجربه های علمی، از تجربه های گذشتگان نیز استفاده کند تا به آرمانش نزدیک تر شود.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.