به گزارش ایرنا معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی روز شنبه در حاشیه آیین آغاز این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 80 هزار دانش آموز معادل 60 درصد جمعیت دانش آموزی استان با توجه به وقت محدود از این فیلم ها منتفع خواهند شد.
سکینه طیبی افزود: جشنواره فیلم رشد یکی از قدیمی ترین جشنواره های فیلم در ایران است که به بررسی علمی آموزشی با نگاه به امور درسی می پردازد.
وی شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های علمی و آموزشی جهان، بهره گیری از توانایی های سینما در آموزش و پرورش، ارتقا جایگاه فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی، آگاهی از تحولات و نوآوری ها و توسعه فرهنگ به کارگیری فیلم آموزشی در فرایند تحصیل را از مهمترین اهداف این جشنواره بیان کرد.
طیبی با بیان اینکه امروزه کتاب به تنهایی پاسخگوی نیازهای آموزشی دانش آموزان نیست، تصریح کرد: استفاده از بسته های آموزشی نظیر فیلم می تواند نقش تاثیرگذاری در روند یادگیری داشته باشد.
به گزارش ایرنا شکار، گمشده، سفیران کیهان، من کفاشم، شهر من، خاطره، من تو ما، دزد، ژاکت، بریتانیای کبیر، زندگی رباتیک، ابر قهرمان، وصل و قطع، هلیا، آشنایی با بنادر، آقای شب و تتراکرومات از جمله فیلم های قابل اکران در این جشنواره هستند.
چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد از چهارم تا نهم اسفندماه جاری در 12 منطقه آموزشی خراسان جنوبی اکران می شود.
3215 *6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.