به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار مهدی صادق احمدی روز سه شنبه در همایش تجلیل از مادران شهدای خراسان جنوبی افزود: راه رفع مشکلات توجه به سخنان مقام معظم رهبری است و اگر همان طور که مردم ما گوش به فرمان ولی، امام و رهبری هستند، مسئولان هم به بیانات ایشان توجه کنند همه مشکلات کشور رفع می شود.
وی اظهار داشت: مردم در یوم الله 22 بهمن حماسه آفریدند و دوست و دشمن اذعان کردند که جمعیت از سال های قبل بیشتر بود، مردم با وجود گرانی، تورم و مشکلات معیشتی به آرمان های انقلاب و اصول دین خود پایبندند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: هر جا که برای ما مشکل ایجاد می شود مسئولان به رهنمودهای امام و رهبری توجه نکردند و خودشان را در همه زمینه ها مجتهد تصور کردند و هرجا پیشرفت حاصل شد فرامین مقام معظم رهبری عملیاتی شد.
وی افزود: مهمترین وظیفه مردم امروز حضور در صحنه های مورد نیاز انقلاب است و تکلیف ما این است که به شایعه های دشمن توجه نکنیم و فضای مجازی را به ابزاری برای تودهنی زدن به دشمن تبدیل کنیم.
صادق احمدی گفت: امروز حرف همه خانواده شهدا این است که اگر ما عزت، امنیت و استقلال داریم و این امید در جامعه ما با وجود همه مشکلات وجود دارد تبعیت از امام، رهبر و ولی نخستین وظیفه و تکلیف ما براساس نص صریح وصیت شهدا است.
وی یادآور شد: صد درصد وصیت نامه شهدا این بود که به حرف امام، ولی و رهبر خود توجه کنید و امروز در هر زمینه ای که مشکل پیدا می کنیم جایی است که به حرف ولی خود توجه نکردیم و آنچه امام راحل در زمان جنگ و سایر دوران ها پیش بینی کردند رخ داد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: 19 مهر 1359 خبرنگار خارجی با امام خمینی (ره) مصاحبه کرد و آن زمان بخشی از خاک ما در اشغال دشمن بود اما ایشان در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص آینده جنگ فرمودند پیروزی قطعی با ماست و این مهم رخ داد.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز قبل خود در دیدار با مردم آذربایجان و تاکید به بزرگداشت نام و یاد شهدا به وضعیت بد استکبار جهانی اشاره کردند و گفتند ملت ترامپ او را قبول ندارند اما متاسفانه گاهی در فضای مجازی که ابزارش در دست دشمن است به شکلی در جامعه القا می شود که گویی همه چیز تمام شده است.
سرهنگ صادق احمدی گفت: دوران نورانی و پرجاذبه دفاع مقدس که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به یک گنج و معدن طلا شبیه است، در آن دوران جوانانی به عرصه نبرد وارد شدند که به گفته امام راحل راه صد ساله را یک شبه سپری کردند و مسیر طولانی و پرمخاطره عارفان را یکباره پیمودند.
وی اضافه کرد: بزرگان به ما آموختند که تا می توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم و در این فرصت کوتاه عمر و زندگی دنیوی از تجربه معنوی عالمان استفاده شود.
وی گفت: در جلسه شهدا باید وصیت نامه های شهدا را مرور کنیم و به فرموده امام راحل اگر وصیت شهیدان را بخوانیم مثل این است که 50 سال عبادت کردیم و گویی شهیدان برای شرایط امروز با ما سخن گفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: خیلی افراد تصور می کنند که چون گرفتار هستیم یعنی از خدا دوریم اما شهدا ثابت می کنند چون از خدا دوریم گرفتاریم.
در این آیین 230 نفر از مادران شهدا تجلیل شدند.
سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مصادف با سیزدهم جمادی الثانی روز تکریم مادران و همسران شهدا نام دارد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.