به گزارش ایرنا حجت الاسلام تقی عزیزی روز سه شنبه در همایش تجلیل از مادران شهدای خراسان جنوبی افزود: عراقی هایی که مقابل داعش مقاومت می کردند با همان تفکر و شکل نیروهای بسیجی ما هستند.
وی اظهار داشت: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی که 40 سال از عزت و اقتدار آن گذشته احساس امنیت می کنیم چون ساختار این نظام براساس بنیان الهی و محکم ایجاد شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: در دوره ای صف های طولانی از رزمندگان را شاهد بودیم که هر وقت این صف را در کردستان، شلمچه و عملیات های مختلف می دیدیم متوجه منظور خداوند از کلمه صف در آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ» می شویم.
وی بیان کرد: وقتی در کردستان به قله پوشیده از برف نگاه می کردیم می دیدیم عده ای از رزمندگان صف کشیده و برای شکستن خط و گرفته آن به منطقه می روند.
حجت الاسلام عزیزی یادآور شد: اگر یک تیربارچی در عملیات بدر شهید می شد فرد دیگری تیربار را بر می داشت و مقاومت می کرد و صحنه ای ایجاد شد که در اثر مقاومت رزمندگان ما عملیات بدر یکی از موفق ترین عملیات ها شد و رزمندگان به پیروزی رسیدند.
وی گفت: کسانی که برای مبارزه با کفار و منافقان صف می کشند، مورد علاقه خداوند هستند و امروز هم این فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی در سراسر جهان تبلور پیدا کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی افزود: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و پاداش ما شفاعت آنها باشد لذا از خدا می خواهیم کسانی که در راه خدا انفاق می کنند به جای انفاق خود دوچندان دریافت کنند و بزرگترین انفاق کنندگان شهدا هستند چون جان خود را در راه رضای خدا اهدا کردند.
در این آیین 230 نفر از مادران شهدا تجلیل شدند.
سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مصادف با سیزدهم جمادی الثانی روز تکریم مادران و همسران شهدا نام دارد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.