به گزارش ایرنا فرماندار درمیان روز یکشنبه در آیین افتتاح این تعداد طرح گفت: بیش از 20 هزار نفر در بخش قهستان از مزایای این طرح ها برخوردار شدند.
زیرسازی و آسفالت معابر شهر قهستان به نمایندگی از سه طرح، روکش آسفالت محور تنگل - دره عباس، روکش آسفالت محور منصورآباد - آرین شهر، سالن چند منظوره روستای سیدان به نمایندگی از 12 پروژه دهیاری های بخش قهستان، پنج پروژه بخش کشاورزی و بوستان روستای آویجان به نمایندگی از سه بوستان روستایی از جمله طرح های افتتاحی بود که محمد بشیری زاده از آنها نام برد.
وی با تبریک با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و فجر 40 سالگی انقلاب اثبات کننده وحدت و انسجام ملی است.
فرماندار درمیان گفت: مردم ما در 40 سال اخیر با وجود برخی کمبودها به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و در سالروز جشن بلوغ انقلاب اسلامی با حضورشان برگ دیگری از وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی در تاریح را ثبت خواهند کرد.
شهر قهستان در فاصله 50 کیلومتری بیرجند قرار دارد. این شهر تا آذرماه سال 1387 مرکز دهستان قهستان بود که در این تاریخ به شهر ارتقا یافت و هم اکنون مرکز بخش قهستان شهرستان درمیان است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.