به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی اکبرپور روز پنجشنبه در نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان درمیان افزود: امروز دشمنان جنگ اقتصادی را بر علیه ما طراحی کرده اند که باید مسئولان تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروزی در جنگ اقتصادی بکار گیرند.
وی اضافه کرد: مشکل ما در اداره کشور مشکل بودجه، امکانات و نیروی انسانی نیست بلکه مشکل ما مدیریت جهادی است و برای موفقیت باید به صورت جهادی کار کرد.
اکبرپور عنوان کرد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام به دستورات نایب امام زمان (عج) عمل کردند و جان خود را تقدیم کردند، امروز هم باید رزمندگان حوزه مدیریتی و اقتصادی دستورات رهبری انقلاب را اجرایی و عملیاتی کنند تا با موفقیت از گردنه های مختلف عبور کنیم.
معاون هماهنگ ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اگر تفکر انقلابی، بسیجی و ولایی در جامعه ما حاکم شود از گردنه جنگ اقتصادی و تمام گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.
اکبرپور افزود: مسئولان هر چه به مردم نزدیک تر شوند، مردم آرامش خاطر بیشتری دارند، اگر مسئولان بعضی اوقات نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند حداقل پای درد دل آنان بنشینند.
وی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که در طول این مدت ایثارگری، شهادت، شهامت و ولایت مداری ملت ایران باعث شد تا از گردنه های سخت عبور کنیم و به پیشرفت و بالندگی برسیم.
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: درخت انقلاب اسلامی با همه توطئه ها و نابخردی نابخردان عالم امروز به درخت تنومند 40 ساله تبدیل شده و تمام مستضعفان عالم از سایه آن بهره مند می شوند.
اکبرپور اضافه کرد: امروز به کوری چشم بدخواهان و غافلان، چهل سال است که ملت ایران روی پای خود ایستاده و قله های پیشرفت را در تمام عرصه ها پیموده است.
وی یکی از علل موفقیت انقلاب اسلامی را رهبری آگاه و مدبر آن در زمان شکل گیری و در حال حاضر ذکر کرد و گفت: به تعبیر امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود و نور این انقلاب اسلامی و مردمی در تمام کشور منطقه و جهان از نیجریه گرفته تا آمریکای شمالی در حال تابیدن است.
اکبرپور عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی اذعان دارند که ما تمام برنامه ریزی های خود را بکار می گیرم که در ایران یا در کشورهای اطراف آن برای خودمان جای پایی دست و پا کنیم اما تمام نقشه های ما با یک سخنرانی رهبری مردم ایران نقش بر آب می شود.
وی بیان کرد: به تعبیر مسئولان آمریکایی آنان هفت ترلیون دلار هزینه کردند که در خاورمیانه جای پایی داشته باشند، اما رئیس جمهور آمریکا از ترس شبانه به کشور عراق سفر می کند و به دلیل عدم احساس ناامنی، در مرکز نظامی خودش هم 2 تا سه ساعتی بیشتر دوام نیاورد.
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: اما مسئولان کشورمان از جمله سردار سلیمانی در تمام کوچه های شهرهای بغداد و نجف با آرامش خاطر با مردم عراق عکس سلفی می گیرد و یا مسئولان ارشد کشور بدون هیچ گونه ترس یا احساس ناامنی به کشور عراق سفر می کنند.
اکبرپور اظهار داشت: مردم ایران نقش موثری در پیروزی، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی داشته اند و علیرغم تمام بی مهری ها، سینه سپر کردند و در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند تا یک وجب از خاک کشور دست دشمن بیفتد.
وی بیان کرد: ما برای اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی خود خون های زیادی را تقدیم کرده ایم، همه ما باید مدیون خون شهدا باشیم و تا جان داریم مسیر آنان را ادامه دهیم.
اکبرپور با تاکید بر اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما به راحتی به دست من و شما نرسیده است، گفت: انقلاب اسلامی ما با خون بیش از 200 هزار شهید آبیاری شده و همان جوانان انقلابی که ندای رهبرشان را لبیک گفتند جان خود را تقدیم کردند.
وی با بیان اینکه براساس آیات قرآن کریم شهیدان زنده هستند و نباید به ذهن انسان خطور کند که شهدا مرده اند، گفت: برخی افراد زنده که قدردان خون شهدا نیستند، مردگان جامعه محسوب می شوند.
معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: افرادی که خواسته یا ناخواسته امروز جاده صاف کن دشمن هستند و در مسیر نقشه دشمن حرکت می کنند و یا ارزش های انقلاب را زیر پای می گذارند از جمله مردگان متحرک جامعه هستند.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.