به گزارش ایرنا مدیر جهاد کشاورزی خوسف روز پنجشنبه در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: دهه فجر امسال 102 پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار 12 میلیارد و 628 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح شده و یا در حال بهره برداری است.
سید حسن رضوی به افتتاح پروژه آبیاری کم فشار در روستای تقاب اشاره کرد و افزود: برای این پروژه 247 میلیون تومان هزینه شده و 50 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.
مدیر جهاد کشاورزی خوسف اظهار داشت: پروژه آبیاری کم فشار چاه علی دوست روستای تقاب نیز با هزینه کرد 391 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در راستای توسعه بخش کشاورزی دهه فجر به بهره برداری رسید.
وی یادآور شد: همزمان با ایام الله دهه فجر امسال 150 پشته خاکی و 250 پروژه خدماتی نیز در بخش کشاورزی شهرستان به بهره برداری می رسد.
رضوی گفت: مرمت 62 رشته قنات، احداث استخر ذخیره آب، مرمت استخرها، کانال های سیمانی، لوله گذاری خرید تانکر، مرمت و بهسازی چاه ها کشاورزی و پنل خورشیدی از جمله این پروژه هاست.
وی افزود: با افتتاح پروژه های مذکور حداقل 300 خانوار روستایی از آن برخوردار می شوند.
در ایام دهه فجر در حوزه جهاد کشاورزی استان 635 پروژه در 11 شهرستان با مبلغ 909 میلیارد ریال افتتاح می شود.
این تعداد پروژه برای 504 نفر اشتغال مستقیم و برای سه هزار و 895 نفر تثبیت شغل ایجاد می کند و نیز 14 هزار و 435 خانوار از مزایای آن بهره‌ مند می شوند.
خوسف در فاصله 36 کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی واقع است.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.