به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل حفر، تجهیز و بهسازی چاه های 6 و 11 علی آباد و پنج و هشت روستای رکات بیرجند، اجرای خط انتقال چاه های 6 و 8 دشت رکات، اجرای تعدادی از شیرهای فشار شکن ، زون بندی شبکه آب آشامیدنی بیرجند، تامین زیرساخت های مسکن مهر، ایجاد بخشی از فاضلاب شهر بیرجند و ... است.
فرماندار بیرجند روز پنجشنبه در آیین افتتاح تامین زیرساخت های مسکن مهر« اجرای شبکه اصلی و فرعی فاضلاب فاز 2 ارتش » گفت: در دهه فجر امسال 134 طرح را در این شهرستان به بهره برداری رساندیم.
علی ناصری افزود: تعدادی از طرح ها مثل گازرسانی هرچند تنها یک عنوان طرح بود اما 29 روستای بخش مرکزی از آن بهره مند شدند.
وی ادامه داد: در بخش های مختلف توانستیم توزیع خوبی از طرح ها در سطح شهرستان داشته باشیم، بیشتر طرح ها در حوزه کتابخانه ها، میراث فرهنگی، منابع طبیعی، برق و آب، گازرسانی و 47 طرح در روستاها شامل اصلاح و توسعه معابر و فضاهای عمومی در روستاها بود و 51 میلیارد تومان نیز برای آنها هزینه شد.
ناصری گفت: همچنین امسال 6 پروژه کنگ زنی در حوزه مدرسه سازی و اداره کل نوسازی مدارس و شهرداری بیرجند داشتیم و به زودی پنج روستای دیگر شهرستان بیرجند گازرسانی می شود.
فرماندار بیرجند یادآور شد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه های مربوط بتوانیم خدمات بیشتری به مردم شهرستان داشته باشیم و در راستای رفع نیازهای مردم قدم برداریم.
اجرای شبکه اصلی و فرعی فاضلاب فاز 2 ارتش به طول چهار کیلومتر و یک کیلومتر خط اصلی به منظور تقویت خروجی آن است که سه هزار نفر از مردم این منطقه از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب استفاده می کنند و 2 میلیارد تومان اعتبار اجرای این پروژه است.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.