به گزارش ایرنا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح این واحدها که به صورت نمادین در روستای حاجی آباد برگزار شد، گفت: این پروژه ها در روستا های چهکند، دستگرد، حسین آباد سادات و حاجی آباد اجرا می شود.
علی اصغر آسمانی مقدم، ادامه داد: برای ساخت این واحدها هفت میلیارد و 35 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی در نظر گرفته شده است.
وی تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد روستایی و شهری را از مهمترین اهداف بنیاد مسکن در مناطق کمتر برخوردار ذکر کرد و افزود: این مهم از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین و یا اخذ تسهیلات بانکی محقق می شود.
وی ادامه داد: از تعداد کل واحد ها ۱۶ واحد مسکونی در روستای حاجی آباد، ۳۶ واحد روستای چهکند، ۱۳ واحد روستای دستگرد و ۱۰ واحد در روستای حسین آباد سادات احداث می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر یک از واحدها در 85 تا 120 متر زیربنا ساخته می شود گفت: در مجموع این واحدها در 11 هزار و 800 مترمربع احداث خواهند شد.
وی یادآور شد: واگذاری تسهیلات 25 میلیون تومانی به متقاضیان برای ساخت و ساز توسط افراد از دیگر خدمات بنیاد مسکن است.
آسمانی مقدم در ادامه احداث ۹۷۷ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد، احداث هزار و ۱۰۴ واحد مسکونی برای محرومان و احداث یکهزار و ۱۴۹ واحد مسکن مشارکتی را از جمله دستاورد های انقلاب اسلامی در استان ذکر کرد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.