علی الهامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایش و ارزیابی هر ماه توسط دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص های کیفی انجام می شود.
وی افزود: شاخص های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.
مدیر کل پست خراسان جنوبی با بیان اینکه موفقیت کسب شده مرهون تلاش همه همکاران این مجموعه است گفت: بر اساس برنامه ریزی و تشکیل کمیته و کارگروه ویژه در چند ماه و با تلاش و رفع نقاط ضعف این موفقیت حاصل شده است.
وی ارایه خدمات و محصول با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری دانست و ابراز امیدواری کرد؛ پست خراسان جنوبی بتواند با تولید خدمات منعطف با نیاز مشتریان رضایت کامل آنها را جلب کند و این روند در آینده نیز تداوم داشته باشد.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.