به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی دهه فجر در شهرستان فردوس افزود: امروز روز خط کشی های سیاسی نیست چون دشمن تمام ظرفیت خود را پای براندازی نظام آورده است لذا همه گروه ها و دسته ها باید دست به دست هم داده و فعل خواستن را صرف کنیم.
وی گفت: جز رسیدن به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی، رشد و توسعه در بخش های مختلف و حفظ ارزش های دین مبین اسلامی در راستای رفاه بیشتر مردم به هیچ چیز دیگر نباید فکر کرد.
معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز روز وحدت، همدلی، تلاش و کار مضاعف است اظهار داشت: امروز روز کنار هم بودن است و دشمن از همین بخش حمایت های مردم و نهادها هراس دارد.
وی ادامه داد: دشمن از لحاظ نظامی و تجهیزات این حوزه نسبت به ما نه تنها کم ندارد که بدون شک امکانات بیشتری هم دارد اما ایمان به خدا، عزم راسخ مردم، ولایتمداری و توجه به ارزش های اسلام لطمه به پیکره دشمن می اندازد و این باید پیکره اصلی انقلاب و نظام باشد.
علوی مقدم گفت: چون این امور مهم را حفظ کرده ایم امروز توانسته ایم دین خود را به کسانی که جان، مال و ثروت خود را در راه رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی گذاشتند، ادا کنیم.
وی یادآور شد: باید مراقبت دشمن باشیم که در همه لباس ها و موقعیت ها وارد می شود تا ما را به اختلاف بیاندازد لذا اکنون دوره اختلاف و خط کشی های سیاسی نیست و همه باید وحدت داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیامبر اکرم (ص) بر تکریم اخلاق توصیه کرده اند پس در هر بخشی از اخلاق دور شویم بدون شک ضربه خواهیم خورد.
وی افزود: محور اساسی همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی و سایر باید اخلاق محوری و رعایت ارزش های دین مبین اسلام باشد.
علوی مقدم اظهار داشت: با برکت خون شهدا، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش و جدیت دولتمردان در ارایه خدمت به مردم روزهای بسیار روشنی در انتظار است.
وی عنوان کرد: استکبار و دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی به دنبال این بودند تا نتوانیم جشن چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم اما به برکت خون شهدا، هوشمندی مقام معظم رهبری و پشتیبانی های مردم در ایام دهه فجر هستیم.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: با وجود همه مشکلات مالی، تحریم ها و سایر مسایل اقتصادی که عرصه را بر همه تنگ کرده اما دهه فجر امسال یکهزار و 56 پروژه در شهرستان های استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «در نظام جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد» اظهار داشت: با توجه به این موضوع مهم ابتدا باید به دنبال به بازگشایی و گره گشایی مشکلات مردم باشیم.
علوی ادامه داد: همچنین این مطلب مهم به ما این درس را می دهد که به جای نشستن در اتاق ها بایستی بین مردم رفته و مشکلات را از نزدیک از زبان خودشان بشنویم.
وی گفت: به جای اینکه مردم را در کوچه پس کوچه های اداری هدایت کنیم باید مسایل و مشکلات آنان را مدنظر قرار داده و در سریع ترین زمان ممکن حل کنیم.
وی یادآور شد: اگر امروز به پست و مقام رسیده و مسئولیت هایی به امانت بر عهده ما گذاشته شده، حاصل خون هزاران شهیدی است که با جان و مال خود وارد عرصه نبرد شده و این امنیت و آرامش را ایجاد کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در 40 سال گذشته در تمامی بخش ها و شاخص ها رشد و توسعه فراوانی داشتیم و حق هم همین است.
وی گفت: در همه نظام های اداری رشد و توسعه وجود دارد و همه برای ارتقا تلاش می کنند مملکت ما نیز از این امر مستثنی نیست و اقداماتی که انجام شده با گذشت و ایثار مردم بوده اما با ایده آل های مردم هنوز فاصله های زیادی وجود دارد.
علوی مقدم با طرح این سئوال که هدف از انقلاب چیست و چرا باید به گذشته افتخار کنیم افزود: افتخار این است که باید انقلاب را با اخلاق، رفتار و توجه به ارزش های دین مبین اسلام صادر کنیم.
وی با بیان اینکه اکنون ایجاد حس استکبارستیزی از موضوعات اساسی نظام جمهوری اسلامی است گفت: اینکه امروز با یک فرمایش مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه های مختلف لرزه به جان دشمن می افتد به خاطر حس استکبارستیزی است.
همزمان با چهارمین روز دهه فجر هشت طرح عمرانی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فردوس به بهره برداری رسید.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.