به گزارش ایرنا مهران سرپرست یکشنبه شب در نشست هم اندیشی مسئولان ستادی، رئیسان اداره ورزش و جوانان شهرستان ها، هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: تفکراتی در اداره کل ورزش و جوانان از قبل نهادینه شده بود که با آن تفکرات به کار هیات های ورزشی جهت داده می شد در حالی که هیات ورزشی نباید در کار اجرایی دخالت کند.
وی اظهار داشت: کاری که امروز در ورزش خراسان جنوبی انجام می شود، تنها تفریحات سالم است و دیگر ورزش قهرمانی جایگاهی ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: این کار بیشتر شبیه یک دورهمی اجتماعی است که یک عده کارهای همگانی انجام می دهیم.
وی بیان کرد: امروز پایگاه قهرمانی ما به کافی شاپ تبدیل شده و این کار را هیات های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان انجام داده اند چون پایگاه قهرمانی از خود مفهوم دارد و این صحیح نیست که هر فردی که بیکار شود در پایگاه قهرمانی وزنه بزند؛ در چنین فضایی قهرمان پرورش پیدا نمی کند.
سرپرست افزود: شاید در بحث تولید ابزار موفق عمل کردیم اما در تولید هدف موفق نبودیم و توسعه ورزش همگانی هم به نوعی بهانه است اما هدف نیست.
وی اظهار داشت: پایگاه قهرمانی را با ساز و کاری ایجاد کردیم که متاسفانه پاتوق عده ای خاص شده و باید این پایگاه بتواند همه هنجارهای استانداردها را ارائه کند و کارهای بزرگ انجام دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای همه هیات های ورزشی ارزش قائل هستیم و این فضا را درک می کنیم بنابراین در حوزه هیات های ورزشی مشکلی نداریم، غیر از هیات ورزشی جودو که داستان خود را دارد و تا زمانی که به نتیجه مشخص در این خصوص نرسیم اجازه تشکیل مجمع جودو استان داده نمی شود.
وی افزود: امروز 140 پروزه عمرانی فعال داریم و تا پایان سال 40 میلیارد تومان پول در حوزه ساخت و ساز هزینه کرده ایم.
سرپرست اظهار داشت: در این جلسات به دنبال بررسی عملکردها نیستیم بلکه به دنبال این هستیم که ساختار متناسب با استانداردها ایجاد شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.