به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر یکشنبه در حاشیه دیدار مردمی در شهر عشق آباد طبس در جمع خبرنگاران افزود: جمع بندی وضعیت راه ها در جلسه ای مشترک با وزیر راه و شهرسازی که در سفر اسفند ماه به خراسان جنوبی صورت می گیرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی در توضیح دیدار روز گذشته (شنبه) با وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی و نمایندگان استان حضور داشتند و گزارشی از وضعیت راه های استان در حوزه های ارتباطی و اهمیتی که 2 کریدور مهم استان از 10 کریدور اصلی کشور دارد، مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار خراسان جنوبی بازدید میدانی از مناطق شهری، روستایی و عشایری شهرستان تاریخی طبس را از مهمترین اهداف سفر به این شهرستان بیان کرد و افزود: امیدواریم با بررسی دقیق برنامه هایی را که دولت دارد، بتوانیم در این منطقه پیاده سازی کنیم.
وی بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرستان طبس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به عنوان مهمترین برنامه های این سفر ذکر کرد.
معتمدیان با بیان اینکه طبس دارای ظرفیت های زیادی است تصریح کرد: امیدواریم با شناخت دقیق از منطقه برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.
استاندار خراسان جنوبی در سومین روز دهه فجر و دومین سفر شهرستانی خود امروز (یکشنبه) وارد طبس شد و در جمع اهالی منطقه عشایری چاه مسافر در بخش دستگردان نیز حضور یافت.
سفر به عشق آباد، دیدار با خانواده شهیدان ایزدپناه و دیدار با مردم این شهر، زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) و تجدید میثاق با شهدا، نشست با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران، نخبگان و معتمدان، بازدید از مجتمع کک و ذغال سنگ طبس، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و دیدار با مردم شهر دیهوک از مهمترین برنامه های سفر 2 روزه استاندار به این شهرستان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استان در سفر به طبس استاندار را همراهی می کنند.
معتمدیان در اولین سفر شهرستانی خود 19 دی ماه امسال در سفری سه روزه به نهبندان رفت.
مرکز شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند قرار دارد و دارای سه بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک است.
3215*9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.