به گزارش ایرنا محمد صادق معتمدیان عصر یکشنبه در نخستین روز سفر به طبس با حضور در منزل شهیدان ایزدپناه، روند زندگی و درمانی والدین شهیدان را جویا شد و آنها را مورد تفقد قرار داد.
محمود و علی ایزدپناه 2 شهید این خانواده هستند که علی در عملیات رمضان منطقه جنگی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از 16 سال برگشت.
محمود هم 9 فروردین 62 با شلیک منافقین در منطقه قلعه زری به شهادت رسید.
محمدصادق معتمدیان که در سومین روز دهه فجر و دومین سفر شهرستانی امروز وارد طبس شد، بدو ورود مورد استقبال معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و امام جمعه این شهرستان قرار گرفت و سپس برای بازدید از منطقه عشایری چاه مسافر، راهی این منطقه شد.
سفر به عشق آباد، دیدار با خانواده شهیدان ایزدپناه و دیدار با مردم این شهر، زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) و تجدید میثاق با شهدا، نشست با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران، نخبگان و معتمدان، بازدید از مجتمع کک و ذغال سنگ طبس، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و دیدار با مردم شهر دیهوک از مهمترین برنامه های سفر 2 روزه استاندار به این شهرستان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استان در سفر به طبس استاندار را همراهی می کنند.
معتمدیان در اولین سفر شهرستانی خود 19 دی ماه امسال در سفری سه روزه به نهبندان رفت.
مرکز شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند است و از قطب های اصلی تولید ذغال سنگ کشور به شمار می رود که به خط ریل سراسری نیز متصل است.
3215*9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.