به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نیکمرد افزود: حادثه واژگونی تریلر حامل گوجه فرنگی ساعت چهار صبح امروز در کیلومتر 95 جاده شهداد به سمت نهبندان به وقوع پیوست.
وی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو عنوان کرد و اظهار داشت: در این حادثه راننده مصدوم و جاده نیز به مدت چند ساعت مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و پلیس پاکسازی و بازگشایی شد.
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی همچنین از وقوع یک فقره واژگونی خودرو در جاده قاین به سمت خواف خبر داد و گفت: این حادثه نیز ساعت هفت و 15 دقیقه امروز به وقوع پیوست که یک دستگاه سواری واژگون و راننده آن کشته شد.
وی افزود: علت این حادثه نیز بی احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه در شرایط لغزندگی جاده بوده است.
نیکمرد با اشاره به هشدار های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی ادامه داد: از امشب پیش بینی وقوع برف در برخی محورها و لغزندگی را داریم که باید مسافران به نکات ایمنی بیشتر توجه کنند.
وی یادآور شد: همراه داشتن سوخت کافی و زنجیر چرخ توصیه می شود، همچنین رانندگان باید با سرعت مطمئنه در این شرایط برانند که شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هفته گذشته 23 تصادف جرحی با 36 مجروح و 9 تصادف خسارتی در جاده های خراسان ‌جنوبی رخ داد که مجموع تصادفات 32 فقره بود.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.