به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در شهرستان سربیشه افزود: اکنون دوره همگرایی، همراهی و خرد جمعی است تا همه نقشه های دشمن نقش بر آب شود.
وی گفت: علیرغم همه فشارهای استکبار و دشمنان قسم خورده نظام که برنامه ریزی کرده بودند چهلمین سال پیروزی انقلاب را نبینیم به کوری چشم دشمنان ایام دهه فجر را پشت سر می گذاریم.
وی ادامه داد: این توفیقات محقق نمی شد مگر به برکت خون شهدا، ایثار و از خودگذشتگی مردم که در تمامی دوران چهل سال گذشته و قبل از آن از جان، مال و ثروت خود گذشتند و همچنین به خاطر درایت و تدبیر عالمانه مقام معظم رهبری که سایه پر مهر و محبت ایشان بر سر ما مستدام باشد.
معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات دولت و نظام بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: در مناطق روستایی که قبل از انقلاب از کوچکترین امکانات برخوردار نبودند اکنون تمامی زیرساخت های مورد نیاز به حق مردم فراهم شده است.
وی گفت: با اینکه منابع مالی زیادی در اختیار دستگاه های اجرایی بود اما روستاها مورد کم توجهی قرار گرفت ولی امروز روستاها در مقایسه با گذشته در هیچ یک از شاخص ها قابل مقایسه با قبل نیستند.
علوی مقدم افزود: در گذشته هرچند روستا یک مدرسه داشت اما زیرساخت هایی که حق مسلم مردم بوده به روستاها برده شده است که با حمایت مردم مابقی هم محقق خواهد شد.
وی بیان کرد: هرچند هنوز تنگناهایی در برخی روستاها وجود دارد اما زیرساخت های حق مسلم مردم به روستاها فرستاده شده و آنچه مردم را رنج می دهد موضوع اشتغال است که با برنامه ریزی های انجام شده آن هم محقق خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری «ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ بن بستی نداریم» لذا شرط آن این است که همه همدل و همگام باشیم.
وی بیان کرد: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات مالی در کشور اما در استان نسبت به سال گذشته در تعداد پروژه های عمرانی و مبلغ اعتبار تامین شده دارای رشد خوبی هستیم که همه از برکات نظام است.
علوی مقدم اظهار داشت: امروز اگر امنیت و آرامش وجود دارد به دلیل برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران و جانبازان و مردم پاکی است که رفاه و آسایش را کنار گذاشته و در جبهه های دفاع مقدس حاضر شدند و نگذاشتند یک وجب از خاک ما در اختیار دشمن قرار گیرد.
وی گفت: باید قدر این نظام را بدانیم، تلاش و جدیت داشته باشیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را در عمل اجرا کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: به برکت خون شهدا امید است خدمتگزاران خوبی برای مردم بوده و با تلاش و جدیت مدیون خون شهدا نباشیم.
وی بیان کرد: فرصت های زیادی در اختیار ماست که مانند ابر در گذر است لذا باید از این فرصت ها برای خدمت بیشتر و بهتر مردم استفاده کنیم.
علوی مقدم گفت: اگر امروز می خواهیم حمایت مردم را داشته باشیم باید بین آنها باشیم و اگر دنبال اعتماد مردم هستیم باید با آنها سخن بگوییم لذا مسئولان دستگاه های اجرایی باید درهای اتاق ها را باز بگذارند.
وی ادامه داد: به جای اینکه مردم معطل دیدن ما شوند و در نوبت ملاقات قرار بگیرند خودمان باید به سراغ مردم برویم.
طرح آبیاری تحت فشار شرکت کشت و صنعت پیوند خاوران با 450 هکتار و هزینه کرد 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به نمایندگی از 40 طرح عمرانی اجرایی جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه در سومین روز دهه فجر افتتاح شد.
سربیشه در 66 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.