به گزارش ایرنا محمدرضا حسنی مقدم روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه هفتم تیر بیرجند افزود: جنگ هنوز تمام نشده است و دانش آموزان در جنگ اقتصادی از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کنند.
وی گفت: خودباوری و تهذیب نفس مهمترین ویژگی دانش آموز انقلابی است و دانش آموزان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی برای تحقق این مهم تلاش کنند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: نقش محوری معلم و دانش آموز انقلابی در سال 57 و قبل آن بر کسی پوشیده نیست و آنچه تاکنون در کشور به دست آورده ایم حاصل خودباوری و تلاش و کوشش همین قشر است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی ندای استقلال سیاسی مردم ایران را در سال 57 برنتافت و دانش آموزان به عنوان تاثیرگذارترین اقشار در آن زمان کلاس های درس را به سنگرهای مبارزه تبدیل کردند.
حسنی مقدم گفت: مردم ایران ثابت کردند که همه سختی ها را با درایت و پشتکار پشت سر گذاشتند و مطمئنا با کمک آینده سازان کشور روز به روز شاهد شکوفایی همه جانبه خواهیم بود.
وی نقش شهدا در شکوفا شدن انقلاب اسلامی را اجتناب ناپذیر دانست و افزود: تمام وصیت نامه شهدا مزین به توصیه ولایت مداری است و امروز دانش آموزان با تبیین اندیشه شهدا باید پشتیبان ولایت فقیه باشند.
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب هیچ گاه دوست ما نخواهند بود گفت: مقام معظم رهبری در این باره تاکید کردند که با آمریکا و اسرائیل هیچ مذاکره ای نداریم و هیچ غلطی هم نمی توانند بکنند که این توصیه باید در دستور کار ما قرار گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور با خودباوری برای ارتقای نظام و انقلاب تلاش کنند.
به گزارش ایرنا زنگ انقلاب به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 2 هزار و 700 مدرسه خراسان جنوبی نواخته شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.