به گزارش ایرنا، مسئول کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان طبس روز جمعه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه فجر بانوان از ساعت 16 تا 22 در محل بازارچه شهر و روستا (میدان پلیکان) دایر است.
راضیه زجاجی افزود: این نمایشگاه دارای 30 غرفه است که تا 22 بهمن برپا خواهد بود و در صورت تقاضای غرفه داران و استقبال مردم تمدید می شود.
مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه طبس بیان کرد: هدف از ایجاد این نمایشگاه عرضه محصولات بانوان است که قدرت فروش در خارج از شهرستان را ندارند و امیدواریم استقبال و حمایت خوبی از طرف همشهریان انجام شود.
وی گفت: همچنین چند غرفه برای افرادی که زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و یک غرفه ویژه معلولان به صورت رایگان قرار دادیم تا این عزیزان نیز از این فرصت استفاده کنند.
همچنین در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان نصرت الهی و ولایتمداری، رژه موتوری از مقابل سپاه تا میدان امام خمینی (ره) طبس برگزار شد.
استقبال از کاروان حامل تمثال حضرت امام خمینی (ره) همراه با گلباران با حضور مسئولان و مردم طبس انجام شد و در کنار این مراسم 40 کیک خانگی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تهیه و توزیع شد.
از دیگر برنامه های شاخص امروز اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری مسجد جامع فهالنج، رونمایی از المان یادبود دهه فجر و افتتاح سومین نمایشگاه فجر بانوان است.
همچنین مسابقات تیراندازی با اهداف پروازی به مناسبت دهه فجر و به میزبانی باشگاه کویران طبس انجام شد.
این مسابقه با حضور 20 شرکت کننده در دو راند مقدماتی برگزار شد که 6 نفر موفق به راهیابی به مرحله نهایی شدند.
طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.