به گزارش ایرنا علی ناصری پنجشنبه شب در آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی افزود: سینما یک هنر عام است و چون دیگر هنرها را هم در خود نهفته دارد موجب بالندگی سایر هنرها در همه جهان شده است.
وی گفت: عرصه های مختلف در سینما با جمع شدن دور هم برای تولید یک فیلم این هنر را هم در بعد فرهنگی و هنری و هم بعد اقتصادی و صنعتی جایگاه ویژه دادند.
فرماندار بیرجند اظهار داشت: بسیاری از جشنواره های خارجی سال ها برای حضور فیلم هایی از سینمای ایران در این جشنواره ها رقابت می کنند چون آنچه سینمای ایران زیر سایه انقلاب اسلامی به هنر هفتم ارائه داد تعریف جدیدی از هنر در عرصه سینما بود.
وی افزود: هنر سینما توانسته مولفه های انقلاب اسلامی را با زیباترین و پرنفوذترین ابزار هم در داخل و هم خارج کشور ارائه کند و امروز یکی از مولفه های کشور سینمای جمهوری اسلامی ایران است.
ناصری تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر یکی از دیرینه ترین یادواره هایی است که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و تا امروز این جشنواره بدون وقفه ادامه داشته و یکی از ابزارهای اساسی در رشد و بالندگی هنر کشور بوده است.
همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از 12 بهمن تا 18 بهمن در خراسان جنوبی اکران می شود.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.